Nadávam, teda som. ..

25. mája 2013, kato1234, Republika

Už som sa pomaly začal báť  o pána premiéra, ale v posledných dňoch konečne prejavil známky života – resp. možno médiá ich prejavili, takže fajn. Ako vravel dr. Frankenstein – Its Alive! V podstate od zverejnenia výsledkov konzultačnej spoločnosti Ernst Young, ktorá nám udelila bronzovú medailu za korupciu som očakával od pána Premiéra, že sa k tomuto nelichotivému výsledku vyjadrí, ale jediné čoho som sa dočkal bol jeden chabí pokus redaktora Tv Markíza, ktorého Premiér odbil s tým, aby rešpektoval, že on ide teraz na stretnutie… Odvtedy nič.. ani ďalšie pokusy ani samostatná snaha pána Premiéra. Neviem, kto z nich robí svoju prácu horšie.. Ale je možné aj to, že vyjadrenie bolo, len som ho nezachytil… Každopádne by sme si ho zaslúžili..

Odvtedy sa samozrejme pridali ďalšie bondóny na Slovenskej politickej scéne – GP a pani Macejková, Kaliňákove cestovanie, kladivo na lekárov… Ale ok, nech si každý rieši svoje. Mne chýbajú vyjadrenia hlavne tieto dve – k už spomínanej bronzovej za korupciu a druhé k 53 000 000 eur, ktoré pán premiér vytiahne aj z mojej kapsy a daruje z nich 30 000 000 vlastníkom Unionu a 20 000 000 šikovným právnikom, ktorí tento spor prehrali (mimochodom právnici druhej strany vyhrali a uspokoja sa z 3 000 000 eur – aj tie zaplatíme my). Ďakujeme pán Premiér za vaše široké ramená a údery do hrude. Dúfam, že následky si ponesiete sám… Ja viem, ponesiete – asi tak ako Vaši predchodcovia…

 

No ako som začal – dnes som sa síce dočkal, že sa pán Premiér objavil v diskusnej relácii – Sobotných dialógoch na Rádiu Slovensko, ale čakal som aj to, že bude odpovedať aj na tieto, nazvime ich nepríjemné skutočnosti… Ako to dopadlo? No týchto odpovedí (ale ani otázok) som sa už bohužiaľ nedočkal. Mám podozrenie, že keďže je RTVS  vždy poplatné Vládnej strane resp. Koalícii – nieje nezávislé médium, tak majú redaktori vždy zadefinovaný okruh otázok, ktoré sa ,,môžu pýtať,, a témy do ktorých by moc rýpať nemali. Takže trošku frustrácia, ale snáď to zvládnem..

 

Na moju smolu sa mi dostalo len pohodlnej debatky o pohodlných témach, bez náprotivku (táto relácia funguje na báze dialógu redaktor – 1 hosť) a ešte jednej reprízy Premiérovho fundovaného a sofistikovaného názoru na najnovšiu kauzu o tunelovaní v tajných službách, v ktorej sa vraj ,,ani divá sviňa nevyzná,,.

 

Jáj a skoro som zabudol – aby ste vedeli, tak z pohľadu zo zahraničia to na Slovensku vôbec nevyzerá tak zle, ako sa to tu píše a hovorí…

 

 

Tak a teraz neviem presne rozlíšiť, na čo momentálne nadávam… či na Premiéra, alebo na úroveň žurnalistiky na Slovensku, ale čo by som si neponadával…? Veď nadávam – teda som